Dålig vana

Dagarna fortsätter bara swisha förbi. Direkt när jag slutat igår plockade J upp mig och vi åkte in till Örebro. Behövde panikshoppa en bikini tills på lördag (skönt att ha några fler att byta med) och fyndade en för sextio ynka riksdaler på New Yorker. Rea alltså ♡ Passade på att strosa lite i andra affärer också innan vi åkte mot Kumla för att hälsa på svärmor en snabbis. En bätter måndag! 
 
Idag började jag inte förens klockan ett, så rev av ett pass med backintervaller imorse. Efter det blev det mysfrukost i soffan innan Wilma plockade upp mig och skolan kallade. Hade dock bara två lektioner, så det dröjde inte innan jag var hemma igen. Slängde ihop lite sen lunch/middag och nu sitter jag och väntar på J som tränar. Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Idol-mys med familjen lockar, så så får det nog bli. Borde ta tag i att börja packa lite smått också, men men. Skjuter på den ett tag till, haha.
Ville mest bara kika in och säga hej mellan varven. Hoppas allt är bra. Puss
 
Har inga bilder alls att bjuda på längre. Skapat en dålig vana och tycker det är för jobbigt att dra upp kameran även fast tillfälle efter tillfälle ges. Skärpning Amalia!!