Dagvilsen

Hej där!! Har gått runt hela dagen och varit bombsäker på att det är måndag idag, detta resulterade i att alla mina planer för dagen blev framflyttade en dag, men då har jag något att se fram emot ännu ett litet tag (man kan ju alltid försöka tänka positivt..). Man blir bra dagvilsen av att vara ledig, haha. 
Så idag har vi bara tagit dagen som den kommit, en morgonpromenad med guzten, några avsnitt av Bron och min kärlek överraskade mig med en bukett rosor. Han slutar aldrig att förvåna. 
 
Till lunch idag improviserade vi ihop en magrare och lite nyttigare lasagne på zucchini och oj vad bra den blev, så bra så att jag måste dela med mig av receptet (händer inte ofta..!).  
 
 
Bilden tog tid att göra så nu blir jag ledsen om ni inte lagar detta.. nej men seriöst, pröva!! :) 

Ikväll står grillat hos mor och far på schemat men innan dess ska ett backintervallspass rivas av och lite bålstyrka. Ha en fantastisk kväll. Puss