Nedräkning på riktigt.

Dagarna springer iväg i samma takt som alltid och jag tycker fortfarande att dygnet skulle behöva fler timmar. Vad gör man av all tid egntligen? Konstigt detdär, haha. 
Vad har hänt sen sist då? Jo, en hel del faktiskt. Börjat skolan igen, sprungit tjejmilen på rekordtid, slagit distansrekord, spenderat en helg i stockholm med mamsen, papsen och jimpan och sen en massa vardagliga saker däremellan såklart. Sagt hejdå till sommaren också och välkommnat hösten. Äntligen. Denna sommar har inte varit som alla andra, har knappt hunnit tagti in att det varit sommar. Sorgligt men sant. Så därför är jag glad att den är över så jag kan börja längta efter allt hösten har att erbjuda. 
 
Snart är det min tur att fylla år, lilla jag blir sjutton. Vilken tråkig ålder, men alltid kul att fylla år ju, haha. 
Sen är det höstlov, jag och jimpster firar ett år, och vips så kommer vi vara mitt inne i juletider och allt vad det innebär. Bästa och mysigaste tiden på året. 

Men först är det dags att fly landet ett tag. Nästa vecka vid denna tid sitter jag och min bättre hälft på ett plan mot Rhodos där vi ska spendera en vecka i semesterns tecken. Längtar halvt ihjäl mig, behöver få ladda om batterierna lite. Nedräkningen har börjat på riktigt. 
 
 
Här ska vi nog kunna trivas i ett par dagar.
 
Startade dagen med en löprunda imorse tillsammans med J innan han styrde mot huvudstaden för att ikväll gå på konsert. Sen dess har jag bara pluggat, pluggat och pluggat. Hunnit bocka av en hel del av det som måste göras så nu ligger jag i fas, om inte lite före. Snart står kalas för världens bästa mormor på agendan och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. 
Ni då?