Det låter klyschigt, men det finns ingen som är så fin som du.

Klockan är sent och du ligger bakom mig i sängen. Dina fingrar vandrar från mina axlar, ner längst revbenen och jag känner dina tunga andetag mot min hud. Du kysser mig försiktigt i nacken och viskar att du älskar mig. Efter en stund hör jag hur du har somnat, så jag vänder mig om, bara för att få ligga och kolla på dig. Ljuset från gatlyktan ute på vägen kastar skuggor mot ditt ansikte och du är så fin där du är. 
 
Nästa morgon vaknar jag av att du ligger med ditt ansikte nära mitt, kollar djupt in i mina ögon och fyller min kropp med kärlek och trygghet. Att få vara där, i en värld med dig, är det finaste livet har gett mig.
 
Du är så mycket mer än vad jag någonsin har kunnat föreställa mig. Sättet du är på, hur du behandlar mig som o jag är det värdefullaste du har, hur du får mig att våga tro på en framtid och hur du varje dag visar att du är här för att stanna. Nu har jag precis sagt hejdå till dig och det får mitt hjärta att gå i bitar. Men det kommer bli bra det här, och på fredag får jag äntligen krama om dig igen. 
Jag älskar dit till evigheters evighet, tusen varv runt jorden och mer än livet själv. Min Jimmy.