För att kunna minnas

Hitills har bloggen enbart varit en plats jag vänder mig till för att låta fingrarna skriva ur sig alla tankar när livet blir för mycket. Men jag har funderat och tänkte ändra på det.
Just nu händer det så himla mycket runt om kring mig, och därför tänkte jag börja skriva här mer regelbundet, bara för min egen skull, för att jag om några år ska kunna titta tillbaka och få en blick över hur mitt liv har sett ut.

Just nu jobbar jag, nästan 8 timmar varje dag, och ska fortsätta göra det i två veckor till. Sen så har jag 3 veckors semester innan skolan drar igång igen. Längtar!! (inte efter skolan utan efter semestern, haha.) Annars rullar livet som det alltid gjort, upp och ner och in och ut.

Idag när jag slutar ska jimpan och jag ta en tur till Örebro för att köpa lite småkrafs till lägenheten och kolla på en ny bil. En tur förbi svärisarna ska hinnas med också.

Hoppas allt är bra med dig så hörs vi, puss