50 saker som gör mig glad.

Jimmy. Min familj. Att Lisen är hemma igen. Sommaren. Faktumet att det bara är en vecka kvar till semester. Löpning. Soliga dagar. Inspirerande bloggar. Sena nätter. Att jimmy och jag snart åker till rhodos. Almas skratt. Jordgubbar. Kyssas. Somna bredvid Jimmy. Kramas. Mina vänner. När man trivs. Lycka utan anledning. Att vara kär. Tacksamhet. Glada människor. Sjunga högt när ingen hör. Fotografera. Att jag mår bra igen. Upptäcka. Tacka ja till nya saker. Bebisar. Nya människor. Leva i nuet. Mammas mat. Pannkakor. Festa. Soluppgångar. Långa promenader med Guzten tidiga mornar. Förändringar. Positiva människor. Älska. Känna trygghet. Musik som får en att släppa alla hämningar. Levande blommor. Inga måsten. Att tro på sig själv. Skriva. Framtiden. Resor. Romantiska dramafilmer. Att ingenting är omöjligt. Myskvällar. Lediga eftermiddagar. Drömmar. Att vakna upp varje morgon och vara berikad med livet.

50 saker och jag skulle lätt kunna skriva 50 saker till. Söndagspepp. Det är viktigt att kunna uppskatta saker. Stora som små. Det vi har runt omkring oss.
Vi längtar ständigt efter något bättre vilket gör att vi inte kan leva i nuet.
Stanna upp istället. Inse vad livet faktiskt har och vad det kommer ge. Andas. Älska. Lev.


Puss