Livet är fint.

Hej onsdag. Dagarna går i ett numer, hade dygnet haft 10 timmar till hade jag inte sagt emot faktiskt, men men, man borde inte klaga. 
Helgen som var kommer jag kunna leva på i flera veckor. Jimmy och jag var i Kumla för att vara hundvakt åt Esther, så i fredags lagade vi mat och spenderade lite för många timmar i soffan. Lördagen startades med en promenad i solen innan Jimmys familj kom hem och jag fick agera fotograf. Senare på eftermiddagen gav J mig order om att vara färdigfixad och klar klockan 17, då hade han bokad bord på en jätte fin resturang och biljetter till The boy (sjuk film förövrigt..). Vi avslutade kvällen med ett bad och tända ljus, bara den finaste jag vet och jag. Alla hjärtans dag spenderade vi i örebro med bruch och shopping innan vi åkte tillbaka hem och avrundade dagen på hemmaplan. Världens finaste helg.  
Vi hade bestämt oss att inte köpa något till varandra, men en viss herre kunde tydligen inte hålla sig till den planen. Så nästa helg står en natt på hotell med middag och shopping i göteborg på agendan. Han slutar aldrig att förvåna och gör mig bara lyckligare & lyckligare för varje dag som går. Min andra halva. 
 
Idag ska vi in till Kristinehamn för att hämta hem sängbord och lampor från mio innan ett besök på gymmet. Hoppas du får en kanon dag, puss /A